.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنایه شیخ نور به محمود احمدی نژاد
شمال نیوز: «از زمان ناصرالدين شاه تا پايان دولت اصلاحات به اندازه هشت سال دولت‌هاي قبل نفت نفروختيم.» اين كنايه‌اي است كه شيخ نور با آن حرف‌هايش را آغاز مي‌كند؛ كنايه به دولتي كه ٧٠٠ ميليارد دلار درآمد نفتي داشته و حاصلش مشكلات امروز بوده است.

به گزارش شمال نیوز، شيخ علي‌اكبر ناطق‌نوري حين اينكه از مشكلات امروز كشور مي‌گويد يك درخواست هم دارد؛ تاكيد مي‌كند كه بايد آْنچه در هشت سال گذشته رخ داده به مردم منتقل شود. او اما از چاله‌هاي پيش روي اين دولت هم خبر مي‌دهد و از غيرقابل مقايسه بودن درآمد نفتي اين دولت با دولت قبل مي‌گويد.

مثال مي‌آورد از روزهايي كه دولت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني با كمترين درآمدهاي نفتي پروژه‌ها را جلو برد. از استخدام‌هاي بي‌ضابطه دولت قبل مي‌گويد و يارانه‌ها كه معضل‌هاي امروز اين دولت هستند. او اما از برجام هم مي‌گويد. برجامي كه او مي‌گويد در مجلس فرجام خوبي خواهد داشت و جاي نگراني در مورد آن نيست.

علي اكبر ناطق‌نوري هرچند صراحتا حضورش در انتخابات‌هاي پيش روي كشور را رد كرده اما از دو سال پيش كه اين دولت بر سر كار آمد انتقاد از گذشته و روشنگري از شرايط اين روزهاي كشور را در راس برنامه‌هاي خود قرار داده است؛ گفتن از مشكلاتي كه از نگاه او اين دولت با آن روبه‌رو است و نتيجه عدم مديريت درست در دولت سابق است.

علي‌اكبر ناطق‌نوري كه به استان آذربايجان‌شرقي سفر كرده بود در نشست صميمي برخي روحانيون استان اظهار داشت: از زمان ناصر‌الدين‌شاه تا زمان دولت اصلاحات به اندازه هشت سال دولت گذشته نفت فروخته نشد و در حالي كه در تمام سال‌هاي قبل نفت ٥٠٠ ميليارد دلار فروخته شد اما در دولت هشت سال گذشته ٧٠٠ ميليارد دلار نفت فروخته شد و به عبارت ديگر بيشتر از ٢٠٠ ميليارد دلار نفت بيشتري فروخته شد.

وي با اشاره به منش و سيره امام راحل گفت: يكي از خصوصيات ايشان برخورد با تعريف و تمجيد و تواضع و صلابت در رهبري بود و پس از ايشان نيز خلف صالح‌شان زمام امور را در دست گرفتند و در بيانات مختلف امام راحل نيز اشارات مستقيم ايشان به صلاحيت مقام معظم رهبري وجود دارد و در حال حاضر نيز ايشان با هوشمندي و درايت و اشراف مسائل را تدبير مي‌كنند و مديريت مساله برجام و حفظ اقتدار كشور و جلوگيري از سوءاستفاده امريكا و غيرامريكا را از سوي ايشان شاهد هستيم و مديريت مقتدرانه ايشان موجب افتخار و غرور است. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد كرد: امروز كسي را نه به صورت بالقوه و نه به صورت بالفعل براي جانشيني ايشان متصور نيستيم و حتي با فاصله زياد نيز كسي را شايسته رهبري نمي‌دانيم و رهبري با صلابت و مدبرانه ايشان موجب سربلندي و عزت و اقتدار كشور است.

وي در ادامه سخنان خود با محكوم كردن جنايات آل سعود و داعش در منطقه گفت: هر جناياتي كه توسط اين گروه‌هاي تكفيري و سعودي‌ها در منطقه ايجاد مي‌شود مكافات عمل را براي آنان در پي خواهد داشت و البته مكافات عمل خود را نيز مي‌بينند و امنيتي كه ما امروز در كشور داريم در سايه رهبري و بركت خون شهداست.

مشكلات هشت سال گذشته به مردم منتقل شود

وي تاكيد كرد: اگر امروز استكبار جهاني جرات حمله به كشورمان را ندارند به خاطر ترس از ملتي است كه در صحنه جنگ تحميلي و با دست خالي در برابر دشمن متجاوز ايستادند و اين ملت همان ملت زمان ابتداي انقلاب است. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام عنوان كرد: روحانيت همواره در مصدر امور بوده و مردم مشكلات خود را به روحانيون منتقل مي‌كنند و مردم تصور مي‌كنند كه روحانيون هيچ مشكلي ندارند و اين در حالي است كه روحانيون نيز مانند ساير اقشار با مشكلات اقتصادي درگير هستند. وي ادامه داد: بايد آنچه در هشت سال گذشته در كشور رخ داده به مردم منتقل شود و در عين رعايت شؤون و آبروي افراد، حقايق به مردم منتقل شود.

زيرساخت‌ها توسط دولت هاشمي در كشور ايجاد شد

ناطق‌نوري با دفاع از عملكرد هاشمي در زمينه سازندگي گفت: در حالي كه هاشمي نفت را با كمتر از ١٦ دلار و گاه كمتر از ١٠ دلار فروخت اما تمام زيرساخت‌هاي كشور در آن زمان انجام شد و سدها و كارخانجات و راه‌آهن كشيده شد. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: برخي پيمانكاران و كارگران پروژه‌هاي دولتي در گذشته تا چندين ماه حقوقي دريافت نكرده بودند و بدهي‌هاي سنگيني به دولت فعلي منتقل شده است.

وي ادامه داد: شرايط فروش نفت در دولت فعلي قابل مقايسه با دولت قبلي نيست و علاوه بر آن استخدام ٥٠٠ هزار نفر در سال آخر دولت قبلي مشكلات زيادي را براي دولت فعلي به وجود آورده است.

ناطق‌نوري يادآور شد: پرداخت يارانه‌ها بايد به اقشار اولويت‌دار صورت مي‌گرفت و از سوي ديگر بايد به مردم ماهي گرفتن را به جاي ماهي دادن ياد مي‌داديم و متاسفانه در اثر سياست‌هاي نادرست، روستاها نيز مصرف‌كننده و خالي از جمعيت مي‌شود.

مجلس به جمع‌بندي خوبي بر سر برجام مي‌رسد

وي تاكيد كرد: قضاوت در مورد برخي مباحث مطرح شده در مجلس و كميسيون‌هاي مجلس بر عهده مردم است و خوشبختانه مردم نيز به خوبي قضاوت مي‌كنند و پيش‌بيني من نيز از سرنوشت برجام در مجلس اين است كه كليت مجلس به جمع‌بندي خوبي در اين مورد خواهد رسيد و جاي نگراني نيست.

ناطق‌نوري با اشاره به اختيارات مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اين مجمع سه مسووليت دارد و در اين موارد اعمال وظيفه مي‌كند كه يكي مصلحت‌بيني در اختلاف مجلس و شوراي نگهبان است و البته ما حق نداريم روي نظر شوراي نگهبان حرفي بزنيم بلكه اعلام موضع مي‌كنيم كه فلان مورد فعلا به مصلحت كشور هست يا نه و اختيار ديگر دادن نظر مشورتي به رهبر است و اختيار سوم نيز اين است.اعتماد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهار 29 شهريور 1394
نفت فروختن مهارت مي خواهد وتوانمندي، حالا نمي توانند بفروشند اگر مي تونستند بيشتر مي فروختند.نمونه برداشت 12هزار ميلياردمخفيانه از حساب ...
مازنی ساوه 29 شهريور 1394
آقا این همه نفت را فروخت 45هزارتومان دادبه این مردم بعنوان صدقه آنوقت مردم ناآگاه ما بخاطر این 45تومن اون آقا را می پرستند غافل از اینکه هزار تا ازاین 45تومن از جیب دیگه شون رفت وسفره ما خالی شدومملکت ویران
نا شناس 29 شهريور 1394
بابا مثل اینکه خوابی در دولت نهم و دهم به اندازه تمام دولتهای قبل و بعد انقلاب کار شد ما فقط بلدیم بدی همدیگر را بگیم
ابادی 29 شهريور 1394
ببخشید آقای ناطق شما اونور کار را بگید که از زمان ناصرالدین شاه تا حالا این همه ساخت مسکن راه و بیمه مردم صورت نگرفته بود شماها فقط این تفکر را داشتید که مردم همیشه جیره خور شما باشند و شما باشید آقا بالاسر . کارمند و کارگر نه بیمه بودن نه امنیت شغلی داشتن بله الان کارمند و کارگر و خانه دار و کشاورز و دامدار و کارگر آزاد همه وهمه به حقوق خودشان رسیدن و حداقل بعد از سی سال می دونن چیکاره هستن شما ها به هر دری بزنید و هر حرفی در مورد احمدی نژاد بزنید احمدی نژاد در قلب مردم هست و خواهد ماند .
نا شناس 29 شهريور 1394
خوشم میاد که هنوز دارین از احمدی نزاد میگین ...داری سازندگی هاشمی رو با سازندگی احمدی نزاد مقایسه میکنه ..متاسفم که از حقیقت فراری هستین..یعنی اقای ناطق خبر نداری که پول فروش نفت بحساب ما واریز نمیشد وتحریم بانکی بودیم وبجای پول کالا های بی ارزش بما میدادن..درضمن ان پولها صرف هزینه کشور وساخت وساز ومسکن وغیره شدوحداقل پول فروش نفت هم بجیب ملت اومد با بدترین تحریمها کشور رو به جلو میبرد حتی از داخل کشور بیشتر در تنگنا بود از دست .....!!!!این اقا که دوسال نفت فروخت چه گلی زد الان زمان انتقاد از این دولته که چیکار داره میکنه نه ان دولت ...متاسفانه شما کارشناس بعد از بازی هستید !!!!
اساس 29 شهريور 1394
جناب شیخ نور

تو هم مازندرانی من هم مازندرانی

واقعیت رو بگو تورو به خدا

شما برای مردم و جوانان چکار کردی

امروز مردم آگاه هستند

اما احمدی نژاد برای تبدیل وضعیت نیروها شرکتی تو دستگا ههای دولتی زحمت کشید ولی شما میگویید کوچک سازی شود

برای یک بی بضاعت یک منزل مسکونی نمی سازید اما او مسکن مهر ساخت

برای محرومان یارانه پرداخت میکرد ولی شما میگوئید نه


قیمت های اجناس را بردید بالا ولی حقوق افزایش نیافت


در کل خدا پدر دکتر احمدی نژاد را بیامرزد
ح/م 29 شهريور 1394
ای شمال نیوز خائن
چرا کامنتهای ما رو پخش نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نوري 28 شهريور 1394
اقاي نوري معلوم شد چقدر مدير بود احمدي نزاد كه نفت مي فروخت اما شما ترسوها چي نفت را مفتي مي فروشيد بعد زبان تان دراز است بچه هاي شما از كجا اوردندن باز احمدي نزاد ميايد باز نفت مي شود 150دلار باز مسكن مهر راه مي افتد باز محرومين يارانه شان افزايش مييابد باز دست فتنه گران رو خواهد شد شما كه ريس مجلس بوديد چيكار كرديد برادر شما نماينده بود چيكار كرد برويد دنبال كار تان بازنشتگان از كار افتاده
محمد 28 شهريور 1394
کاش میشد تو و احمدی نژاد با هم کاندیدا میشدین قضاوت مردم جالب بود. گرچه نمایندگان شما هستن برای مقابله با احمدی نژاد. شانس بیارین نیاد 96. خودتونم میدونین بیاد کارتون تمومه
همشهری 29 شهريور 1394
جان هر کسی که دوس دارین ولش کنین هر کی نفر قبلیو محکوم نکنه یکم برا مردم کار کنین بابا خسته شدیم از کار نکردنهاتون و به هم گیر دادنتون واقعا تو کشور یکار مهمتر از گیر دادن بهم نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قاسمی پل سفید 29 شهريور 1394
ناطق جان بر اساس فرمایش شما که نفت دوره حاج آقا هاشمی 16 دلار یا کمتر بوده نفت بر اساس قیمت جهانی دوره احمدی نژاد 130 دلار وحتی بیشتر بوده که درآمد با لا رفته اینقدر با دلسوزی صحبت نکنید درد شما برای رضای خدا ومردم نیست
ساداتی 29 شهريور 1394
اکبرآقا تو هم مغفول اون اکبر شدی . به هوش !!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.